14. oktober 2010

First time for everything..


Jeg har i lang tid gått og lurt på om jeg skal starte opp en liten mote- og makeup-blogg.. Det er jo egentlig i interiørbransjen jeg "hører" hjemme.. Men siden drømmehuset tar tid å finne, og det derfor har blitt en (ufrivillig) pause i min interiørblogg, kan jeg likesågodt bare hive meg uti det.. Velkommen til min nye blogg, "Paljetter gjør møll til sommerfugler"!:) Hvor mye aktivitet det kommer til å bli her, vet jeg ikke ennå, men det er hvertfall en start! Veien blir til mens man går:)Her er min make up for noen dager siden, Amazonas. På leppene: Princess lipgloss pot. Enøyet banditt, sier du..?..;) Jeg har kun brukt Eyedust fra Make Up Store i fargen Amazonas, men den har har shimmer i flere nyanser i seg og skaper en slags 3d-effekt. Den ser veldig mørk ut i boksen, men går fra helt lys grønn til dyp skogsgrønn når man får den på. Veldig kjekke øyeskygger om man har dårlig tid, og vil ha en del effekt! Inne i øyekroken, innerste del av øyelokket og under brynet har jeg brukt Charity, microshadow, også fra Make Up Store. Dette for å åpne opp og løfte blikket enda mer.Her er det jeg har brukt:

Eyeprimer
Amazonas, Eyedust fra Make Up Store
Charity, Microshadow fra Make Up Store
Long Lash. mascara fra Make Up Store
Smoke, eyeliner fra Make Up Store, har slitt bort navnet, men tror det er riktig.
Princess, lipgloss pot fra Make Up Store, Ithis one!
Amazonas er veldig fin om du, som meg, har en del grønt i øyefargen, for den drar opp og forsterker denne fargen. Og gir et enda mer intenst blikk! Go wild!!:)

Ingen kommentarer: