27. oktober 2010

What a girl wants..

For to uker siden begynte jeg med disse to produktene. Idollash skal gjøre øyevippene mine laange, fyldige og mørkere. Mens Fast shampoo og balsam skal gjøre håret mitt leengre og fyldigere. Og begge to ser faktisk ut til å funke!!:) Etter to ukers bruk har jeg lagt merke til at vippene mine har vokst en god del, er mye tettere, og kanskje litt mørkere. Jeg manglet en god del øyevipper på det ene øyet, eller de var mye kortere enn de andre, men nå er de faktisk nesten like lange som resten! Står at man kan se resultater etter fire ukers bruk, så jeg håper bare de fortsetter å vokse! Gøy når noe funker!:)
Fast shampoo og balsam er også gode produkter. Jeg kan vel ikke si at håret mitt har vokst noe mer enn normalt i det siste, men jeg synes det har blitt litt fyldigere og er lettere å jobbe med. Og den er jo en god start!:) Står at man kan se resultater etter 4-8 uker, så det er jo litt tidlig ennå.. Men jeg har trua!;) Jeg vil ha laangt og fyldig hår, takk!:) Kommer tilbake med oppdatering på både øyevipper og hår litt seinere.

Ingen kommentarer: