14. oktober 2010

Zalo?

Gårsdagens makeup var en fresh look i grønt. Minner meg litt om Zalo..;) Stilig på party!
Jeg har brukt farger fra 88-paletten, den fargede med matte/shimmer. Denne er helt fantastisk! Høypigmenterte skygger som sitter som fjell og varer hele dagen og natta!;)
Jeg har ringet rundt fargene jeg har brukt. De ser helt annerledes ut på dette bildet, enn de gjør in real life. Og de forandrer seg også veldig når de kommer på øyelokket. En helt hvit, blir f.eks. lyserosa, en brun blir lilla osv.. Dette pga at shimmeret i dem gir veldig mye effekt.
One happy Zalo-girl!;) Utover øyeskyggene har jeg brukt:

Eyeprimer
Long Lash, mascara fra Make Up Store
Smoke, eyeliner fra Make Up Store
Sugarpink, blush fra Make Up Store

2 kommentarer:

Susanne sa...

DU er skjønn da Mina, blir bare så glad av å se de fine smile-bildene dine! Stå på, og lykke til med både ny blogg og husjakt!

Mina sa...

Så koselig, Susanne! <3 You make me smile!:) Lille Persille:)