30. desember 2010

Foundationprøver på vei!


Som nevnt tidligere jakter jeg på den perfekte foundationen.. Og det er sannelig ikke lett! Jeg har funnet et par gode, men ennå ikke den perfekte.. Jeg vil ha full dekkevne, hvertfall så huden blir jevn og porselensaktig, flawless. Den må sitte som støpt og holde hele dagen uten å skli, kan godt bruke primer under. Den må være matt, ikke bli blank i t-sonen, men likevel naturlig. Den må være photogenic, se bra ut ved foto. Og den må matche min egen hudtone. Pweh! Mange krav å stille..

Jeg kjøpte jo primeren fra Makeup Mekka, som jeg er veldig fornøyd med, så nå har jeg bestilt prøver på foundationene deres også!:) Krysser fingrene for at en av disse faller i smak.

-Makeup Mekka Mineral Photo Touch™ HD Foundation: i Linen og Cream Beige.

-Makeup Mekka Sample Mineral Liquid Powder Foundation SPF15: i Linen og Cream Beige.

Noen som har prøvd disse?

Review kommer..;)

1 kommentar:

Frøken Friken (Linda) sa...

Har du prøvd Clinique anti-blemish solutions? Den dekker alle kravene du stiller over her, hvis du ikke får kviser av den ;) Den hadde vært min HG hvis den ikke inneholdt talc ;) men det er den eneste foundationen jeg stoler på at alltid ser bra ut;)