23. desember 2010

Hung up! And primed..


Jeg digger de nye brune fargelinsene mine! Så gøy!:) Blir jo så stor forandring! Jeg fikk også primeren fra Makeup Mekka i posten igår, og den virker lovende altså. Har hatt den på idag, og jeg synes foundationen ble mye jevnere, og den har sittet på hele dagen, uten å skli!:) Den må prøves i noen dager til, men jeg tror nok at jeg fint kan anbefale denne! Glemte å ta ordentlig bilde av øyeskyggen i farta idag, men.. man kan jo ikke huske på alt i julestria..;) Den er ihvertfall lyserosa med shimmer, som jeg synes passa veldig fint til de brune linsene.

Jeg har brukt:

Min vanlige base, MEN med Makeup Mekka sin face primer under.
Lyserosa og hvit skygge, 88-Paletten
Eyeliner black, MUS
Long lash mascara, MUS
Hightech lighter Platina, MUS, highlighter på kinnbein og neseryggen.
Blush Sugarpink, MUS
Lipstick Summer, MUS
Tribrow på bryna, MUS
Og kur i håret..hehe..;)

Same procedure as last year, Miss Sophie?;) God Lillejulaften!

3 kommentarer:

monica alias mosa sa...

Hei! Har fulgt med bloggen din her en stund, og jeg er imponert over hvor flink du er! Nydelig sminket hver gang. :-) Lurte veldig hvor du har kjøpt den 88 paletten din hen?? <3

Hilsen Monica :-)

Mina sa...

Hei Monica!

Så hyggelig! Tusen, tusen takk!:)

88-Paletten har jeg kjøpt på E-bay! Et MUST for alle sminkeglade!:) Jeg betalte vel rundt 70kr inkl frakt, og det er jo superbillig! Det er vel egentlig Costal Scents som selger disse, men har sett de i flere nettbutikker, og mange på E-bay, så det er nok flere varianter av disse.. Vet ikke om min er en original, men det er ihvertfall supre øyeskygger som er høypigmenterte og sitter hele dagen, like fine!:) Vil uansett anbefale å ha en primer under for rett underlag. Bare å google 88-Palette, så dukker det opp flere kjøpssteder, omm du ikke bruker E-bay (som hvertfall er 1/3 av prisen..) Det finnes også en 88-Palette Neutral, som er jordfarger, grått og hvitt. Veldig fin den også!:)

Lykke til, og Godt Nytt År!!:)

monica alias mosa sa...

Hei! Tusen takk for langt og utfyllende svar. Nå har jeg vært inne på ebay og bestilt meg begge palettene. :-) Gleder meg til de dukker opp, og jeg får prøve ut dette også.

Godt nytt år til deg også Mina.
:-)