22. desember 2010

Little details, big changes..


Jeg fikk brune fargelinser i posten idag, så gøy! Jeg elsker å bytte stiler og eksperimentere med stil og farger. Ene dagen rett hår, andre dagen krøllete.. Blå øyne en dag, og brune dagen etter..:) En kamelon, sier du?;)

Samme øye-makeup, flere stiler.. Her med mine egne gråblågrønne øyne, og korallrosa lepper.

Litt mer eyeliner, og røde lepper..:)

Så et lite øyefargeskift.. Hehe, ser jo klin gæærn ut!;) Men jeg liker leppestiftfargen!

Brown eyed girl..;) Veldig moro! Litt uvant, men gikk veldig greit å få de på, for meg som aldri har tatt i ei linse.. Har kjøpt de her, veldig rask levering!:)
Jeg har brukt:
Microshadow Famous, MUS
Korallfarget skygge og en hvit skygge, 88-Paletten
Cake eyeliner black, MUS
Eyeliner black, MUS
Long Lash mascara, MUS
Lipstick Summer, MUS
Freshlook brune fargelinser, Shopping4net.no
Bare 2 dager igjen til jul!!:)

Ingen kommentarer: