29. desember 2010

Turquoise Flirt..


Etter noen ganske så sminkeløse dager på fjellet, måtte jeg trå til med litt knallfarger igjen. Lilla og lyseblått/turkist er faktisk ganske så fint sammen!:)

Ser ut som jeg har karamellsausstriper i håret her.. Det er nok bare lyset.. De er egentlig mørkebrune med lillaskjær..;)

Så var det disse fargene igjen da, de gjengis ikke riktig på dette bildet av paletten.. Men på de øverste bildene her, er de ganske like virkeligheten..:) Lillafargen er en mørk "lyngfarge" med shimmer. Den lyseblå jeg har brukt, er lys turkis med gult shimmer.. Utrolig fin, og en av mine favoritter i paletten!:) Den er liksom både varm og kald pga det turkise vs det gule, veldig stilig effekt. Så har jeg brukt en mørk sjøgrønn skygge rett under nedre vippekant for å forsterke øyefargen min. Dette kalles flørtefarge!;) Ellers har jeg brukt den vanlige basen + Cake Eyeliner black fra MUS. Det er den beste "flytende" eyelineren jeg har prøvd, anbefales!

1 kommentar:

Frøken Friken (Linda) sa...

Dette fremhevet øynene dine skikkelig godt;) Jeg har jo denne paletten, så den lyseblå der må jeg jammen sjekke ut i morgen!