14. januar 2011

Burlesque!



Fått litt dilla på grå og hvit øyemakeup i det siste..;) Hvit skygge på hele lokket, grå i globalen og hvit igjen under brynet, smashing! Jeg har brukt farger fra den nøytrale 88-Paletten, men jeg synes ikke de hvite der dekker så bra, så tror jeg skal gå til innkjøp av Microshadow Satin fra MUS i nærmeste framtid. Ellers har jeg brukt:
-Cover All Mix, concealer, Make Up Store
-HD Photo Touch foundation, Make Up Mekka
-Dual foundation, Stockholm, i t-sona, Make Up Store
-Blush, Lust, Make Up Store
-Hightech Lighter, Platina, Make Up Store
-Long Lash mascara, Make Up Store
-Tribrow, Make Up Store
Med nude lepper..:)

Med knall rød leppestift!:)


Med mørke lepper, burlesque! ♥ Jeg har brukt Havana lipstick fra Make Up Store.

God helg!!:)

5 kommentarer:

monica alias mosa sa...

Så fint! Kjempe lekkert!
Jeg venter spent på at 88-paletten min skal dukke opp i posten.

En annen ting jeg lurte på, hvor har du kjøpt de fargede brune linsene dine hen? Merke? Jeg har noen, men syns ikke de gir den samme brunfargen.

:-) Monica

Mina sa...

Hei Monica!

Tusen takk!:)
Har du ikke fått de ennå? Kjedelig når det tar så tid med frakta.. Mine kom på en uke!:)
Fargelinsene har jeg kjøpt her på www.shopping4net.no. De er fra Freshlook, månedslinser i fargen brown:) De er veldig fine i fargen og lette å bruke, men jeg synes det er litt irriterende å gå med, ift at de blir tørre osv.. Men gøy med litt forandring da!:)

God helg!:)

monica alias mosa sa...

Det er de jeg har også. Freshlook Colorblends, mnd linser i brown. Men syns at de på langt nær ble like fine som dine. Ja, litt ekle å gå med. Ser uklart i kantene og tørre.

En uke bare? Digg da. Ventet i litt over to jeg nå. Men kommer vel litt ann på selger også.

God helg til deg også. Akkurat tilbake fra et skytestevne jeg. :-D

Silje sa...

Kjempefint Mina!
Utrolig freshe de bildene med rød lepper! <3

Ha en fin søndag!!

Mina sa...

Tusen takk, Silje!!:)