31. januar 2011

Darkest blue on my nails!♥


I høst kjøpte jeg denne neglelakken fra Max Factor, og klarte å rote den bort, før jeg fikk prøvd den.. Typisk meg..;) Men igår fant jeg den, endelig, og den er helt fantastisk!! Beste mørkeblå lakken jeg har hatt på mine negler. Den ordentlig mørkeblå, nesten over i sort, og med litt metallisk effekt. Helt perfekt!:) Utrolig hvor i ekstase jeg blir av sånne "småting", hehe, men det er jo så GØY!! Navnet er hvertfall: Max Factor Max Effect Mini Nail Polish, Cloudy Blue..♥

6 kommentarer:

Elizabeth sa...

Lekker :D

Tante Sofie sa...

Kjempe fin! Blått er jo super "hot" denne sesongen :-)
Vil du si fra hvordan den er for neglene? Har prøvd flere lakker i det siste og sitter igjen med stygge, oppflisete negler :-(

sminkehimmelen sa...

Den var nydelig. Skikkelig fin blåfarge :)

Nina sa...

Bare så du vet det - for jeg har ikke vært lagt igjen så mange ord her - men jeg leser innleggene på paljettbloggen din - og det med lupe ;). Spesielt der det er øyeskygge involvert.

Og blå neglelakk - YES. Jeg har en blå periode nå - sannelig skal jeg sjekke ut parfymeriene i morgen. Er klar for litt drama.

I dag har jeg lekt skjønnhetssalong med mormor på 87 år. Jeg har klippet håret hennes, brukt pinsetten og klippet og stelt neglene hennes. Angrer på at jeg ikke hadde tatt med neglelakk, for da hadde hun fått det.

Jeg tror jeg må komme ned til deg på et øyeskyggekurs jeg. Jeg gjør jo så godt jeg kan - og jeg går aldri ut av huset uten øyeskygge (og jeg tror jeg er en av de få i bygda som er kronisk "øyeskyggsk". Det vil si - om jeg skal på sparktur med Gordon er det ikke sikkert jeg har på øyeskygge da ;).

Nina sa...

I´ve got it - haleluja - og nå sitter jeg med illblåe negler i de dype skoger ;).

Mina sa...

Ja, den er helt fantastisk fiiin!! ♥

Marie: Hmm.. Jeg har ikke merket noe til det.. Men nå bruker jeg negleforsterker under uansett, for jeg har så svake negler. Anbefales!:)

Nina: Så koselig!!:) Veldig hyggelig at du er innom og snoker..;) Og så heldig Mormor da! Kan tenke meg hun ble fornøyd og fin ♥ Så bra at du fant blå neglelakk! Det er skikkelig hot nå!;)

Klem til alle ♥