11. januar 2011

Deep blue sea..


Knall turkis øyemakeup idag! En gladfarge!:)
Var innom Make Up Store tidligere idag, og kjøpte Dual Foundation, pudder, Lust, blush, og Long Lash mascara! Mmmh, for en "godisbutikk"!:) Pudderet virker veldig bra så langt. Det skal matte ned og gi en jevn dekkevne, og er perfekt for touch-ups utover dagen. Kommer en test av den i et eget innlegg imorgen. Lust er en kjempefin blush-farge, rosaaktig med gullshimmer ♥

Her er fargene jeg har brukt fra 88-Paletten, over eyeprimeren fra MUS. Som sagt tidligere, så kommer ikke fargene riktig fram digitalt.. Men dere ser jo hvordan de er på de øverste bildene her..:) Jeg ønsker meg dessuten en hvit vegg med massevis av godt fotolys! Det hadde gjort bildene så mye bedre! Men det får bli når vi får nytt hus..:)
På leppene har jeg faktisk lagt en rosa Eyedust, øyeskygge, fra MUS oppå et lag med Rosebud lipbalm. Kul effekt!:) Lurer på om fargen har gått ut, for den står ikke på nettsiden deres.. Og jeg har ikke navnet på den, dessverre.. Fant bare en annen, Breeze, og den er sikkert også kjempefin på leppene! ♥
Tata!:)

2 kommentarer:

By Celina - en makeup junkie om fashion, sminke og livet i Monaco og London :) sa...

Mina! Dette liker jeg.. utrolig kult, kjempe flink er du! Jeg fant Silje fra Makeup Store her om dagen og nå deg også, det er jo kjempe koselig!
Jeg er hvertfall en ny fast leser av begge to sine blogger :D Holder du fortsatt til i den koselige hjembyen?

Ja, Monaco er nydelig. Jeg er veldig heldig :)

Mina sa...

Tusen takk, Celina!:)

Moro å møtes i bloggverden!;)

Jeg er i Sandefjord vettu! Jobber på Home & Cottage:) Tror da du var innom en gang før jul? Eller kanskje jeg forveklsa deg med noen andre..;)

God helg! ♥