19. januar 2011

F.A.S.T. Review!


For tre måneder siden begynte jeg med F.A.S.T. shampo og balsam, se her for tidligere innlegg. Og nå ser jeg virkelig forskjell! Står på "bruksanvisningen" at det tar hvertfall èn mnd før man merker forskjell, og nå etter tre har det absolutt skjedd noe. Jeg stripa håret 16. desember, og nå en mnd etter (bildene er tatt på søndag, 16. jan.), har håret mitt vokst 3cm!!:) Det er mye på èn mnd! Det vanlige er vel 1cm pr mnd.. Moro!:) Nå må det bestilles frisørtime for striping av ettervekst!;) Veldig drøye produkter også. Absolutt noe jeg kan anbefale!:) Kan kjøpes på Nisim.no.
Elsker forøvrig det turkise bildet øverst her, fresht og litt retro! ♥

5 kommentarer:

Silje sa...

OHHH! Ser jo at det har vokst masse! Jeg vil å prøve!! Hehe:) Kjøpte du på nett?

Tante Sofie sa...

Jeg måtte bare bestille i dag. Bestillte fra nisims side og de shippet varene en time etter jeg bestillte. Og det liker jeg!
Håper på like god effekt som deg :-)
Marie

By Celina - en makeup junkie om fashion, sminke og livet i Monaco og London :) sa...

Oj så bra! Jeg har hørt om den, men ikke hatt noe tro på den.. Nå skal jeg bestille den også! Tusen takk Mina :D

Silje sa...

Om jeg bestiller fra Ebay, er det noe spesielt jeg må huske å gjøre da? Må jeg be senderen skrive noe på pakken? Fikk en lei toll-regning en gang skjønner du, så er så skeptisk til å bestille fra utlandet :/

Anonymous sa...

DU LURER PÅ HVOR OFTE DU HAR VASKET HÅRET MED DETTE PRODUKTET? er det slik at det må vaskes hver dag for bedre resultat??