17. januar 2011

Hair fun!


Jeg bytter hårfrisyrer som andre bytter sokker..! Jeg går altså så fort lei av håret mitt, hårfrisyrer og -farger! Bah.. Jeg har hatt hårfarger fra lys platinablondt til mørkebrunt, nesten sort.. And everything in between..;) Og det sliter på håret..iiiik...!! Jeg hadde mørkt hår for litt over et år siden, og var veldig fornøyd, men etter et par måneder villle jeg bli lys igjen.. Og det tok et halvt år å få tilbake "mitt blonde jeg"! Allikevel har jeg lyst på mørkt hår igjen nå..
Men om jeg tørr, er jo en annen sak.. Eller rettere sagt, jeg tørr jo, men jeg tror ikke jeg orker et tilbake-til-blondt-prosjekt igjen, for det er noe herk! Tror heller jeg skal satse på å få en jevn blond farge, og spare til lengre hår!:) Det eneste er at min naturlige hårfarge blir bare mørkere og mørkere for hvert år, og det synes veldig godt på etterveksten.. Derfor jeg tenkte å farge det mørkere, så det ikke blir så tydelig skille.. Men jeg vil da ikke gå rundt med kommunefarga hår, og føle meg som en grå mus!? Hva synes dere?? I really have a dilemma!..;)
I mellomtida leker jeg med virtual makeovers. Da kan jeg ha hvilken som helst farge!;) Liker den blå Katy Perry-looken, cool!;)

2 kommentarer:

Anonymous sa...

I'll like you red & I'll like you blue! You rock every haircolor! <3 du utålmodige kvinnemenneske! Ække mulig å bli så fort lei som deg!;) kyss c

Mina sa...

Høhø..;) Skal prøve å holde meg til blondt..!:)
Love you, honey! <3