20. januar 2011

I ♥ MakeupAlley!


MakeupAlley er en side jeg er innom ganske ofte! Det er en review-side hvor så og si alt av makeup og hudpleie er anmeldt av frittstående personer. Om man f.eks. har prøvd en foundation man liker/ikke liker, skriver man en review om produktet der, sånn at andre kan lese positivt og negativt om et produkt de leter etter. Jeg er jo, som dere vet, på jakt etter den perfekte foundation, og jeg surfer stadig rundt på nettet etter nye produkter å prøve. Og når jeg finner et produkt som virker bra, går jeg inn på MakeupAlley, plotter inn navnet på produktet, og får opp massevis av anmeldelser på produktet, både for og imot. Supert!:) I neste innlegg kommer et produkt som har fått nærmest Top Score på denne siden, følg med!

2 kommentarer:

Frøken Friken (Linda) sa...

Jepps, jeg er inne på MakeupAlley sikkert hver eneste dag for å sjekke produkter! Siden er gull verdt ;)

Mina sa...

Hehe, godt det er flere enn meg som er avhengige!;) Det er en superbra side!