16. januar 2011

Let's party!



Her kommer lørdagens makeup! Litt skjeve bilder, men det får gå..:) Jeg har brukt farger fra begge 88-Palettene; offwhite med gullshimmer, sort og blåturkist!

Full fart!;) Sminka søteste Carina også, fina! ♥ Jeg er så lei av håret mitt nå.. Må gjøre noe nytt! Har lyst på mørkt hår igjen.. Men i det andre øyeblikket, har jeg ombestemt meg, og vil være lys.. Jeg går så fort lei av hårfrisyrer og -farger, at det skulle ikke vært lov! Evig dilemma det der.. Hva synes du??


Carinas makeup! Så fin! ♥

3 kommentarer:

Silje sa...

Nydelige du! Fin og spennende øyeskygge-kombinasjon:) Huden din er utrolig fin her, flawless.

Ikke farg det mørkt! Du er så utrolig fin på håret nå!

Mina sa...

Tusen takk, Silje!:) Likte øyeskyggekomboen selv også! Var først bare en "vanlig" sotning med sort og gullshimmer, men la til det turkise på midten av lokket litt seinere på kvelden, for mer effekt. Moro å eksperimentere litt!:)

Hehe, tror jeg står ved mitt blonde jeg altså..:) Vet hvor kjipt det er med avfarging og evig striping fra mørkt til lyst igjen.. Skal heller spare til langt hår, og få en jevnere blond farge!:) Blondes do have more fun, you know!;)

Silje sa...

Det "spritet" virkelig opp looken! Cool! :D Utrolig gøy å eksperimentere litt ja! Det er jo "bare" sminke;)))

Det synes jeg høres ut som en veldig lur plan, Mina!!;) Straks er det jo vår og så kommer sommeren, og da tenker jeg du er glad for at du ikke farget det!;) Da ville jeg heller tatt en ny vurdering til høsten.. Nei, Mina, stay blonde! Hehe :D