10. januar 2011

Mineral Photo Touch HD Foundation


Nå har jeg testa ut den andre foundationprøven fra Make Up Mekka, Mineral Photo Touch™ HD Foundation. Og den fungerer faktisk veldig bra!:) Prøven holdt bare i to dager, så jeg har ikke fått prøvd den skikkelig ut ennå, men den virker lovende. Så jeg har bestilt meg en i fargen Linen. Jeg synes kanskje fargen er litt for mørk for meg, men det er den lyseste de har, med gul undertone, så jeg får heller ta litt sol..;) Regner med at den kommer med posten imorgen eller onsdag, så da får jeg prøvd den mer.

3 kommentarer:

Silje sa...

Den så veldig naturlig ut på deg! Looking fresh!!

Hvordan har det forresten godt med testingen av Idollash og Fast Shampo/balsam?? Det lurer jeg veldig på...hehe :D

Mina sa...

Thank you!:) Ikke helt overbevist ennå, men den skal da få en sjanse..;) Jeg har prøvd Dual Foundationen litt etter at jeg kom hjem og den virker bra!:)

Nå snakka jeg jo med deg istad, så da vet du jo ang IdolLash..;) Jeg er veldig fornøyd med den, og så raskt resultat! Har bare glemt å bruke den etter jul.. Skal lage et nytt innlegg om den!:)

FAST er også veldig bra, og kjempedrøy! Jeg har brukt de jevnlig i ca tre mmnd, og det er vel ommtrent så lang tid det tar før man ser ordetlig forskjell når det gjelder hår. Og jeg ser virkelig forskjell nå! Særlig på etterveksten..;) Så jeg fortsetter og bruke disse!

Klem:)

Silje sa...

Jeg håper virkelig at Dual Foundation blir fast "inventar" i sminkepungen din =)

Veldig spennende med slike produkter altså! Gleder meg til innlegg :D

Jeg prøvde FAST selv en gang for maaange år siden, dessverre dreiv jeg å ihjel-bleket håret samtidig...så jeg klarte ikke helt se effekten! Hehe. Men håret ditt begynner jo bli langt nå!:) Jeg putter i meg "masse" B-vitaminer hver dag, og synes det har fin effekt på negler, hår og hud..

Du ser forresten smashing ut med den turkise øyemakeup'en..lovin it!