27. januar 2011

Nightfall..



Sort og mørkeblå makeup idag. Startet med en sotning med sort eyeliner, og fylte så inn globalen og ytterste øyekrok med sort skygge. Blått for effekt på resten av lokket, og highlight under brynet for uplift!;)
OG! Jeg har fått Dance! Makeup spray'en i posten idag!!:) Og den virker helt super! Jeg har den på her, og bildene er ikke redigerte, så det synes jeg er veldig bra. Jeg pleier å måtte matte ned blankhet i ansiktet når jeg tar bilder, men det trengtes ikke med denne sprayen! Skal teste den hele dagen på jobb imorgen, så skal vi se om den holder mål. Review kommer:)

9 kommentarer:

Frøken Friken (Linda) sa...

Ja, ser veldig bra ut;)

By Celina - en makeup junkie om fashion, sminke og livet i Monaco og London :) sa...

Veldig fint, og jeg gleder meg til omtale Mina!! Vakker er du! :)

ingvilds sminkeblogg sa...

Kjempe fin look! :D

Mina sa...

Tusen takk!:)

sminkehimmelen sa...

Utrolig nydelig look, dette kledde du. Blått gjør seg i smokey eyes. :)

Mina sa...

Thank you!:) Ja, gøy med andre farger enn bare sort i sota look.

Diana Grace sa...

Utrolig fint :D

Silje sa...

Nyyyydelige du!!

Kjempefin look =) Huden ser kjempefresh ut! Gleder meg til å høre mer om sprayen :)

Mina sa...

Du er nydelig!:)

Tusen takk!:) Jeg synes den fungerer veldig bra, så jeg holder en knapp på den;)