29. januar 2011

On the way with Postal service..


Jippi! Snart faller disse to herlighetene ned i postkassa til meg!:) Tigi Bed Heads sorte eyeliner, Big Fat Fun, er den beste jeg noen sinne har prøvd!! Skjønner ikke hvorfor jeg slutta å kjøpe den..?? Nå har jeg den hvertfall snart igjen! Den sitter som støpt, har god pigment og er superenkel å jobbe med. Anbefales! Skulle ønske denne fantes i hvit også..
Den andre herligheten, vet jeg jo helt ærlig ikke om er en herlighet, ennå.. For jeg har jo aldri prøvd den før, hehe..;) Men har hørt og lest så mye bra om Dual Balancing foundation fra Shiseido, at det MÅ bare bli perfect match!;) Håper, håper!

4 kommentarer:

sminkehimmelen sa...

Så spennende :) Håper det kommer omtale av Shiseido foundationen. Hvilken farge kjøpte du? :)

Mina sa...

Ja, gleder meg til å teste den!:) Jeg har kjøpt i fargen O40, den skal være til lys hud med gul undertone, så håper den passer. Vanskelig å finne den fargen hvertfall!

Frøken Friken (Linda) sa...

Har du eksempler på andre eyelinere du synes at denne er bedre enn?;)

Mina sa...

De siste jeg har brukt er fra Glo Minerals og Make Up Store blant annet, og jeg synes Big Fat Fun lineren er mye lettere å jobbe med, og mye emr holdbar!:) Den glir på helt perfekt og er fargesterk i ett strøk. Absolutt min favoritt!:)