20. januar 2011

Skindinävia Dance! Makeup Finish!



Yess! Jeg tror jeg har kommet over et superprodukt! Surfa litt rundt på nettet, og fant siden til Skindinävia, et amerikansk(?) firma som selger makeup finishing sprays. Det er forskjellige typer sprays som forsegler all makeup, foundation, concealer, øyeskygger osv, slik at det sitter som fjell i 16(!) timer! Jeg venter nå på en Dance!, som skal være super hvis man lett blir blank i ansiktet og sliter med at sminka sklir i løpet av dagen. Den skal også tåle høy aktivitet, som workouts eller en lang kveld på dansegulvet, og sminken skal se like bra ut som om du akkurat har tatt den på. To good to be true? Ikke vet jeg, men den skal hvertfall testes! Ta en titt på nettsiden deres, for flere typer sprays, her. Dance! Makeup Finish har fått nærmest Top Score på MakeupAlley!:) Gleder meg veldig til å prøve denne!

5 kommentarer:

By Celina - en makeup junkie om fashion, sminke og livet i Monaco og London :) sa...

Har du vært borti Mac Fix+ før? eller Urban Decay All Nighter? Jeg har ikke hørt om denne, så gleder meg veldig ti å høre hva du synes om den! :)

Silje sa...

Spennende! Gleder meg til å høre mer! =)Kjempegøy når du tester ut forskjellige produkter, Mina! =)

Mina sa...

Celina: Nei, de har jeg ikke prøvd. Er de bra? Har du prøvd begge?:)

Gleder meg til å prøve denne, og håper den lever opp til forventningene!:)

God helg til dere! <3

By Celina - en makeup junkie om fashion, sminke og livet i Monaco og London :) sa...

Jeg har begge, men jeg foretrekker nok Mac fix+ fordi det er et så allsidig produkt, samtidig som det også holder sminken på plass lengst. Love it!! :) Men jeg er alltid åpen for nye alternativ, så jeg gleder meg til å se hva du synes :)

Frøken Friken (Linda) sa...

ohhhh...spennendeeee ;)