27. februar 2011

Arrrr!!!



Var på Piratfest i helga, og hadde det SÅ gøy!!:) Skikkelig gjennomført! Her er noen bilder av antrekket!;) Ship O'hoi! Jeg lånte forresten et pudder av søteste Silje(midterste bildet), Shiseido Pureness Matifying Compact Oil Free Foundation, og DET var bra!! Ikke det minste blank, og supermykt på huden! Funket bra over foundation også. Jeg tror dessverre det er i ferd med å gå ut av sortementet, men det er å finne på Ebay. Jeg bestilte akkurat et i 01 Light Ochre, til 164kr inkl frakt!:)

7 kommentarer:

By Celina - konkurranse!! Vinn Dior Amber Diamond 002 highlight palette!! sa...

Oj, bargain!! Dette pudderet må jeg utforske :) Du ser forresten strålende ut Mina ;)

Frøken Friken (Linda) sa...

fancy kostyme ;)

Black Feathers sa...

Heisann. Stilig kostyme ;) Kule negler også. Smart tips om vippelimet, det skal jeg prøve. Hater når vippene løsner.

Ha en fin dag ;)

Mina sa...

Tusen Hjertlig!!:)

Ja, det pudderet er utrolig bra!! Gleder meg til jeg får det!:)

Silje sa...

Fantastisk fin pirat var du! Elsker bildene (fra facebook også)! =) OG jeg gikk inn på bloggen din nå for å spørre om nettopp huden din! Som jeg ser du har skrevet litt om..;) For den var så utrooolig fin på disse bildene!!!! Dokkehud! Får nesten lyst til å være litt "utro"....hmmmmm!! FRISTER! Hva gjør at det er SÅÅ bra tro?! :P (vanskelig spørsmål, jeg veit)

God natt, vakre vesen <3 digger bloggen din - den blir jo bare bedre og bedre!!! =)

Mina sa...

Tusen takk, Søta! <3
Jaaa!! Det pudderet var helt fantastisk altså!! Skal se på ingrediensene når jeg får det jeg har bestilt, for noe spesielt må det jo være oppi der;)
Ha en finfin dag i den fine nye butikken din! <3 Idag kan du se ut på sola til og med!!:)

Klem:)

Silje sa...

Spennende! Regner med (les håper;)) det kommer innlegg!

Jeg kooooser meg så i butikken, Mina, er så herlig å få sola inn! ++++

God natt, klem <3