18. februar 2011

Cream..


Merker jeg er inne i en ganske nøytral og safe øyemakeupsirkel om dagen.. Men, det enkle er jo ofte det beste..;) Bruker veldig mye Tribrow fra MUS i globalen og lyse farger fra 88-Paletten. Får kjøre på med litt farger og wow-effekter igjen snart!:)

Jeg tror jeg har funnet en god match i foundation-jungelen.. Blander Shiseido foundationen i fargen O40 med MUS Matt foundation i fargen Cream, og påfører med Dual foundationkost fra MUS. Elsker den kosten!! Denne blandingen gir hvertfall en god dekkevne og fin farge. Så får vi se hvor lenge jeg er fornøyd med dette..hehe..;) Jeg må bruke løspudder i t-sona, for å ikke bli blank, og det syns jeg er litt kjedelig.. Vil aller helst slippe det, og kun bruke en foundation som holder seg matt. Skal se om jeg finner Lumene Natural C0de foundation i Oslo i helga. Noen som har erfaringer med denne? Please share!:)

Ingen kommentarer: