9. februar 2011

Days flying by..


Ah.. Dagene flyr fra meg..! Har hatt frihelg og tre dager fri, men plutselig er de over, og det er jobb igjen imorgen. Hvor ble de av? Og ingen blogging? Fy, skam..;) Jeg kommer sterkere tilbake! Jeg driver og tester ut min nye foundation fra Shiseido, som endelig har kommet, pluss Dance! Makeup sprayen. Foundationen virker bra, og har en fin farge, men jeg er dessverre litt skeptisk til holdbarheten på den.. Vi får se an noen dager!:) Ellers har det godt mye i hverdagssotning med Tribrow-skyggene fra MUS. Det er et supert produkt altså! Fine skygger til bryn, men også perfekte matte øyeskygger!:) Her har jeg brukt den lyseste på hele lokket, pluss litt under øyet langs vippekanten, enkelt og greit.

1 kommentar:

Frøken Friken (Linda) sa...

Liker godt Tribrow jeg også;) så foundationen dekker bra? får håpe du synes den har bra holdbarhet alikevel når du har testet den litt mer, da.. holdbarhet er viktiiiig..