13. februar 2011

Grey tones og foundation-omtale..


Igår ble det øyemakeup i gråtoner, pluss litt sølvshimmer, fra 88-Paletten. Begynner å bli veldig glad i grått..:)
Så var det denne foundationen da.. Shiseido Dual Balancing foundation.. Jeg liker den ikke supergodt altså..:( Den holder seg overhodet ikke matt! Og det MÅ den..! Æsj.. Jeg begynner å bli så lei av denne foundationjakten.. Tror jeg har altfor store krav jeg! Usj.. Men, over til Dual Balancing:
-Den er veldig lett å jobbe med.
-Den legger seg ikke i porene.
-Den minimerer porer.
-Den har veldig god dekkevne.
-Den sklir ikke.
Så til det negative..
-Den blir fort blank!
-Den har ikke verdens beste holdbarhet.. Blir bare borte, på en eller annen måte..
Det er jo egentlig mer positivt med denne, enn det er negativt, men de negative tingene er såpass store, at det dessverre trekker den ganske langt ned..:( Jeg er nok ikke fan.. Men da er den prøvd!..;)

3 kommentarer:

Silje sa...

Teit foundation eller ei - nydelig er du iallefall! Du er utrolig heit i grått;) Likte veeeldig godt bryna dine her!!!

Mina sa...

Tusen, tusen takk, Silje!!:) Ja, jeg føler at jeg endelig har fått en grei form på bryna. Tenkte igår at, jo, nå er jeg fornøyd!;)

Frøken Friken (Linda) sa...

Likte veldig godt den grå sminken jeg også;) og den foundationen skal jeg da droppe..holdbarhet betyr så utrolig mye..