3. februar 2011

Hørte jeg lilla? ♥


Lilla toner idag..♥ Brukt farger fra begge 88-Palettene. Fikk klussa det litt til med mascara'n på slutten der, men pytt, pytt..;)
Ah, på mandag skal jeg til frisøren å få bort etterveksten, det blir HERLIG!!! Det trengs sårt nå!
La den lys lilla skyggen (øverst til høyre) på innerste halvdel av øyelokket, i øyekroken og langs vippekanten nede. Fortsatte med den mørkere lilla skyggen (under den lyselilla) på resten av lokket, i globalen og langs vippekanten nede (kun inn til midten av øyet). Den lyse offwhite la jeg rett under brynet og duset ut i den lilla i globalen, for en mykere overgang.
Som effektfarge, har jeg lagt en knall lilla skygge i globalen, ytterste øyekrok og langs vippekanten oppe og nede. Avslutta med mascara og sort eyeliner.
Som base har jeg Cover All Mix fra MUS og Absolutely Flawless, Perfect Nude, fra Too Faced, concealere. Mineral Foundation, løst pudder, fra Lily Lolo, i fargen Popcorn. Den er veldig bra, men jeg er nok mer en liquid foundation-jente..;) Lust Blush fra MUS og Tribrow på bryna. Venter fortsatt på Shiseido-foundationen jeg har bestilt.. Håper den kommer snart!

5 kommentarer:

Silje sa...

Me like A LÅTT!!!! And you are HÅTT!! ♥

Mina sa...

JUU TUU!!♥
Thanks a låt!;)

sminkehimmelen sa...

Veldig fin lillalook, veldig wearable :)

Mina sa...

Tusen takk!:)

Frøken Friken (Linda) sa...

Ja, jeg håper også at den Shiseido-foundationen din kommer snart..hihi;D gleder meg til omtaleeee ;) Nice look btw! ;)