15. februar 2011

In my bathroom..


ROT.  Såper, kremer, sminke og smykker. Det flyter. Og det skriker etter rydding, sortering og vasking.
Koster, børster og pensler har fått seg en grundig vask med shampo og balsam. Rene og pene. Alle tingene har fått egne glass, og snart skal de få dymo-etiketter på seg.
Den runde plexiboksen med snurrbare skuffer er fra Åhlens. Perfekt til MUS-skyggene mine. I ♥ it! Praktisk og oversiktlig.

My precious ♥ Endelig orden i smykkene. Ja, jeg har øredobbedilla!
Kanskje generell smykkedilla..

7 kommentarer:

Anonymous sa...

Stilig, her var det virkelig orden i sakene ja!
Også såå mange fine øredobber!!


Klem Vibeke (silje sin vettu;))
(og som jeg savner oppdateringer på den andre bloggen din! Håper dere finner dere hus snart;))

Mina sa...

Thank you!!:)
Ja, jeg er et skikkelig ordensmenneske..*kremt* Holder hvertfall i et par dager, hehe..;)

Veldig hyggelig å høre at jeg er savna på interiørfronten! Jeg lover å komme tilbake så fort som mulig!:)

Klem tilbake:)

monica sa...

Så masse flott! :)

Silje sa...

Kjempefint innlegg!!! Det likte jeg veeeldig godt! Freshe bilder :D

Utrolig smarte de boksene fra Åhlens da!!! Kjempefine var de også, perfekte til oppbevaring av "sukkertøyet"!!! Jeg kommer til å herme :D

Sååå mange fine smykker!!! Hadde vært moro med outfitsbilder av deg en gang også - for du ser altid så utrolig smashing ut!! <3

Mina sa...

Monica: Tusen takk!:)

Silje: Tusen ♥-lig!!:D
Ja, den boksen er super altså! Herm i vei, anbefales!;)
Hehe, outsfitbilder ja.. Har tenkt litt på det, men vet ikke helt.. Må hvertfall få meg et helfigurspeil først, for det har jeg ikke.. Her står jeg på tærna, eller på en stol for å se hele meg, og det blir kanskje litt snodig på bilder, hehe..;)

Ane sa...

Hei Mina.
Så fin blogg du har. Liker "smykkestativet" ditt. Hvor kan man få tak i slike?

Mina sa...

Tusen takk, Ane!:)
Smykkestativene er fra Lisbeth Dahl. De har de Kanskje på Kremmerhuset, eller Bohus:)