3. februar 2011

Perfect Nude..


Jeg pleier å bruke Cover All Mix fra MUS som concealer, og er veldig fornøyd med den. Særlig til å dekke rødt, er den helt super! Men jeg har en tendens til å være veldig tørr rundt øynene, og da kan denne fort bli for tørr.. Derfor bruker jeg en concealer fra Too Faced under øynene, og Cover All Mix ellers. Concealeren heter Absolutely Flawless i fargen Perfect Nude, og den lever absolutt opp til navnet sitt! Veldig god dekkevne og utrolig drøy. Den smelter utover når den påføres huden, så man trenger nesten ingenting. Jeg påfører den med ringefingeren, siden det er fingeren med minst kraft i egner den seg best for lette påføringer. Test forskjellen fra de andre fingrene, det er stor forskjell!

3 kommentarer:

sminkehimmelen sa...

Morsomt med en liten anbefaling av en concealer jeg ikke har hørt mye om. Vil ha en som er god til under øynene jeg også. :)

Mina sa...

Denne er veldig bra!:) Bare pass på å ikke ta på for mye, for da sklir den lett. A little goes a long way!:)

Frøken Friken (Linda) sa...

Takk for tips ;)