29. mars 2011

FAST


Nå var det tid for striping av etterveksten igjen, virkelig på tide! Håret vokser fort, noe som jeg er SÅ glad for, selv om etterveksten må stripes ganske ofte..;) Mange som har spurt meg om FAST i det siste, så jeg legger ut et ekstra innlegg. -FAST inneholder aminosyrer som bygger opp hårstråene med proteiner, og får fart på veksten. Det er derfor viktig at både shampo og balsam masseres godt inn i både selve håret og i hodebunnen, siden det skal ned i selve hårrøttene. Jeg lar også begge produktene virke noen minutter før jeg skylder ut. Gjenta gjerne et par ganger også, om du føler for det. -Jeg bruker FAST-serien hver gang jeg vasker håret, som vanlig shampo og balsam. Bruker også Redken Extrem-serien ved siden av for å tilføre mer proteiner, og en god fuktighetsgivende kur, f.eks. TIGI S-Factor Serious Conditioner. -Husk å gi FAST litt tid. Det tok nærmere tre mnd før jeg så ordentlig resultat, men det er verdt å vente på!:) Anbefales virkelig! Kan kjøpes på Nisim sine nettsider. (Beklager rotete tekst-oppsett, det er noe galt med blogginnstillingene om dagen..)

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Eg bruker også FAST shampo og balsam. Vil ha langt hår NÅ! ;) Eg mener at den virker, men skjønner at det finnes skeptikere der ute :)

Precious Home sa...

Å da må jeg prøve den igjen!...jeg har prøvd den, men ikke så lenge av gangen...trodde det ikke funket på meg så jeg gav opp:) Takk for tipset!