16. mars 2011

Hawaiian Tropic! ♥


Jeg vil ha sommer!! Nååå!! Solbrent hud, barbeint i sanda, paraplydrinker og fregner..:) Kjøpte bodybutter fra Hawaiian Tropic idag, og da kom sommerfølelsen i hundeogti!:) HERLIG! Så ble en tropisk makeup ikveld, inspirert av den fantastiske lukta av kokos, sukker og lime fra bodybutter'n.
Og her er "synderen": Hawaiian Tropic Lime Coolada Body Butter ♥. Forelska meg helt i solkremene til Hawaiian Tropic da vi var i Thailand i hele April ifjor. Og da jeg fant denne på Cubus idag, og lukta på den, var jeg solgt! SOMMER!!:) Kjempemyk og lukter himmelsk. Anbefales!

3 kommentarer:

Silje sa...

ÅHH, nå begynte jeg også å lengte etter sommeren!!! MÅ den komme snart:)

Fresh farge-kombo! Vakre Mina!!! Digger deg;)

Ha en fin dag <3

Frøken Friken (Linda) sa...

Så praktisk at det selges på Cubus, da;)

sminkehimmelen sa...

Jeg venter ivrig på sommer jeg også ;) Utrolig kul sminke, digger sminkelooks med farger ;)