7. mars 2011

I ♥ Ranunkler!


Vår i stua ♥

5 kommentarer:

Allis i Eventyrland sa...

Ranunkler må være de fineste blomstene jeg vet om. :)

Karma sa...

Helt klart min favoritt også, har gledet meg lenge til de skulle komme i butikkene:) "desverre" i år så har jeg en bitteliten pusekatt som er litt for nysgjerrig, så det må nok vente litt...

Klem Kaja:)

Duse Pasteller sa...

Nydelige bilder!
Ranukler er nydelige!!!
Ha en fin kveld!

Janni:)

Martine Marbel sa...

Så fint! Nå håper jeg virkelig våren kommer for fullt, snart :)

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hei!

Jeg lærte faktisk i dag tidlig hva Ranunkler er for noe, jeg hadde aldri hørt navnet før, men har jo sett blomstene. De er nydelige:-)
Du, jeg har forsøkt å få tak i deg per mail i lang tid nå, har akkurat sendt den en ny mail, hadde vært supert om du gidder å svare!
Ha en fortsatt fin dag!
Hilsen Jeanette:-)