2. mars 2011

My Holy Grail Foundation??


Guriland, I really think so!! Fikk nemlig Vichy Dermablend Corrective Foundation i posten idag, og den virker helt utrolig bra!! Jeg har bare testa den bittelitt ikveld, men jeg elsker allerede konsistensen og dekkevnen på den. Og den er supermatt!:) Så den først i videoen til Lisa Eldridge, se innlegg under, og da jeg googlet den hadde den fått så bra omtale, at jeg bare måtte ha den!;) Både på MakeupAlley og Vichy.com har den blitt snakket varmt om!:) Jeg fikk løspudderet i samme serie også, så her skal det testet imorgen. Krysser fingrene for at dette er endestasjonen for min "evige" foundationjakt!:) Vichy Dermablend-serien finnes dessverre ikke i Norge ennå, men jeg fant begge deler på Ebay for 187kr pr stk!:) Kommer tilbake med omtale på både foundation og løspudderet, og det lover bra allerede..;)

3 kommentarer:

Ingvild sa...

har letet etter den perfekte foundation i all evighet. gleder meg til omtalen! :D

Frøken Friken (Linda) sa...

YUHUUU;D;D;D;D Herlig!!! Hadde håpet at det var bra saker! Ser jo fantastisk ut i videoen..

Mina sa...

Den er kjempebra!!:) Jeg kjøpte 25 Nude, og den er litt for mørk for meg, så jeg skal kjøpe en 15 Opal også, så jeg kan blande de to fram mot sommeren!:) Super dekkevne, trenger ikke concealer på kviser og rødt!! Good stuff!;)