14. mars 2011

Shiseido Pureness Matifying oil-free compact!


Okei, denne.. DENNE er BRA!!! Endelig et produkt som faktisk holder det det lover!:) Shiseido Pureness Matifying Compact er en oljefri, presset pudderfoundation som skal forhinde blankhet og holde huden matt. Den skal også redusere synligheten av porer, og balansere fete og tørre områder i huden. Og, ja, den gjør faktisk alt dette!!:) Og den holder huden matt leeeenge! Jeg har brukt den i noen dager nå, og jeg har ikke blitt blank. Dette er jo en pudderfoundation, men jeg synes den har for liten dekkevne til å brukes alene, så jeg bruker den over foundation i t-sona, der jeg blir blank. Anbefales på det sterkeste! FANTASTISK!!:) Det negative er at det ser ut som pudderet skal gå ut..:( Det finnes i hvertfall ikke på Shiseido sine nettsider, og jeg har sett flere steder at det har utgått.. Så det gjelder å hamstre mens man kan!!;) Kan kjøpes her eller på Ebay. Jeg bruker fargen 01 Light Ochre, som passer perfekt nå, og som jeg kan bruke litt framover mot sommeren også. Husk at pudder blir mørkere når det kommer på huden. Lykke til!:)

2 kommentarer:

Silje Jørgensen sa...

My precious! <3

Mina sa...

Oooh, my precious too!!! <3