4. mars 2011

Vichy Dermablend Corrective Foundation


Nå har jeg brukt Vichy Dermablend Corrective Foundation i et par dager, og den lever absolutt opp til forventningene!:) Det jeg er mest overraska over er dekkevnen, den er RÅ!!
Her er før- og etter-bilde. Jeg har en del små røde prikker og felt i ansiktet, i tillegg til noen kviser her og der, og de blir så og si borte med denne foundationen! Og det er uten concealer! På bildet til høyre her har jeg kun brukt en tynt lag med foundation, ingenting annet. Det synes jeg er utrolig bra!:) Den blir dog litt blank, så jeg må bruke litt pudder over for å matte ned, men det kan jeg godt leve med når alt annet er så bra. Den minimerer porer og sklir overhodet ikke. Dette er rett og slett den beste foundation jeg har prøvd!!:) Jeg kjøpte 25 Nude, men denne er bittelitt for mørk for meg ennå.. Så jeg skal kjøpe en i 15 Opal også, så jeg kan blande disse to fram til jeg får litt sol på kroppen. Vichy Dermablend Corrective Foundation anbefales virkelig! Sammen med Shiseido Pureness Matifying Compact Oil Free Foundation pudderet som jeg har bestilt, blir dette PERFEKT!!:)

14 kommentarer:

Ingvild sa...

ME WANT!!

Mina sa...

Jaa, det burde du!!:) Den selges jo ikke i Norge ennå, håper den kommer, så jeg kjøpte på Ebay. Superrask handel fra denne selgeren: http://cgi.ebay.com/VICHY-DERMABLEND-CORRECTIVE-FOUNDATION-SPF-20-30ML-1oz-/260709112406?pt=US_Makeup_Face&hash=item3cb3795a56

Anbefaler Shiseido Pureness Matifying Compact Oil Free Foundation pudderet også, hvis du blir blank i t-sona. Den er rett og slett perfekt, ingen blankhet at all!!:)

monica sa...

WOW! Sjukt bra dekkevne!

Elizabeth sa...

Dette så lovende ut :D Skulle nok investert i dette produktet :)

Silje sa...

Gleder meg til den kommer!! :-) Fikk mld fra
selgeren at den er på vei, så nå blir det sol
for å passe Sand,hehe!;-)

<3

Ingrid sa...

Det skumleste med at det går an å kjøpe ting på eBay, er at det er altfor lett.. Nå er en foundation snart på vei til meg, hurra!

Hva syntes du om løspudderet i samme serie? :)

Frøken Friken (Linda) sa...

HERLIG!;D Denne må jeg prøve etterhvert;);)

sminkehimmelen sa...

Wow, fantastisk dekkevne. Kunne tenkt meg denne. :)

Mina sa...

Ja, dekkevnen på denne er helt utrolig!! Beste foundation jeg har prøvd!
Nå gleder jeg meg bare til å få 15 Opal i posten, så den passer bedre til hudfargen min:)

Maiken sa...

Ååå, har hatt lyst på denne siden jeg så den i en av Lisa Eldridge sine videoer, men har lest at den ikke kommer i veldig lyse nyanser. ;( Og jeg er BLEIK. Bummer.

Mina sa...

Åh, det er så kjedelig når fargeutvalget er så lite..:( 15 Opal er litt for lys for meg, for den har et hvitskjær i seg, så det kan jo hende den passer til deg?:) Har på meg 25 Nude på bildet her, og den er for mørk, så jeg må blande disse to.. Skulle gjerne hatt en mellomting med gul undertone. De kunne fint hatt dobbelt så mange farger i skalaen sin! God dekkevne har den hvertfall!;)

Tone sa...

Jøss! Helt utrolig. Denne skal definitivt prøves, kjempeglad for at jeg kom over bloggen din helt tilfeldigvis og fant dette innlegget. Kommer til å følge deg videre, for jeg har lest litt av innleggene bakover i tid også og jeg ser jeg kan snappe opp mange tips og triks herfra :)

Christina Helene sa...

Pokker ta at Vichy tester på dyr... :( Hvis ikke hadde jeg definitivt hatt en sånn på vei til meg allerede.

Eva Helen sa...

OJ det var forskjell....Den må jeg kjøpe og teste ut en dag