1. april 2011

Never Ending Story ♥


Never Ending Story er en film jeg har sett maaange ganger. Den gir meg skikkelige barndomsminner. Jeg elsket den filmen! Og da særlig den supersøte prinsessa som trengte hjelp til å redde riket sitt, Fantasia..♥ Hvis ikke Bastian og indianerkrigeren Atreuy klarer å overvinne det onde, forsvinner alle drømmene og fantasiene til barn i hele verden. Kan tro dette var spennende!;) En veldig søt og koselig film. Og jeg lar meg lett inspirere, med litt mer farge, vell og merke!:)

Jeg har brukt farger fra 88-Paletten og Cybershadow Buzzer fra Make Up Store.

Lipgloss pot Princess og blush Lust fra Make Up Store.

God helg! ♥

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Finfint! :D

linda-mari-motestudent i London sa...

Åh, nå fikk jeg lyst til å se filmen :)

Silje sa...

Me like!!

sminkehimmelen sa...

Jeg elsker den filmen, når jeg var mye yngre synes jeg Atreyu var så fiiiin. :P

Veldig fin look, elsker øynene ;)