10. mai 2011

Scent..


Okeii.. Nå klør jeg virkelig i fingrene etter å blogge litt interiør! Og da er selvfølgelig pc'en vår til reparasjon.. -Hvilken fin mulighet til å teste ut mobilblogging, tenker jeg!;) Blir litt dårlig kvalitet på bildene, og kun ett pr innlegg, men det duger..

Igår tok jeg et skikkelig tak her hjemme. Ut med rusk og rask, og inn med sol og sommer! Nye lyse og florlette gardiner, nye puter og nye rene dufter.. Min nye duft er fra Colony i Fresh Linen. Utrolig ren og god, men jeg synes glassbeholderen den kommer i er litt kjedelig..

Et tips!
-Kjøp duftolje + pinner.
-Hell olja over i en fin vase e.l.
-La pinnene stå noen timer å trekke inn olja, før du snur dem.
-Pynt gjerne vasen med hyssing, bånd eller en dymotape.
-Vips! Så har du en duftvase med personlig vri.

Ingen kommentarer: