17. januar 2012

Hyllesnadder


Vi har et digert skap, uten dører, i stua vår. Det er 230cm høyt, så det er godt vi har litt ekstra takhøyde, så vi fikk det på plass. For fint er det. Litt orientalsk. Store åpne hyller, og masse skuffer.
Her kan du se hele skapet, sånn det så ut før.


Nyanser av hvitt. Sølv og gull. I forskjellige varianter.

Bakveggen er tapetsert med tapeter fra Cole & Son.


Smykke fra HM. Altfor tungt til å ha rundt halsen.
Veldig fint som hyllepynt.


Salig blanding.


Litt orientalsk. Litt industri. Litt loppis. Litt nytt.
Friske tulipaner.
Herlig!

4 kommentarer:

Lene sa...

Dette var jammen en herlig blogg. Liker lyset i Norgesglasset. Kjempefint!

La meg til som følger hos deg jeg. Blir så glad når jeg finner blogger jeg virkelig liker :)

Silje sa...

Såå utrolig mye fint hylle-stæsj!! Du er jo så fantastisk flink til å sette ting sammen! Likte veeldig godt lys i Norges glasset, det trur jeg at jeg må herme etter ;)

Blitt kjempefint hos dere :D Gleder meg til å se mer!!

Ha en super kveld! <3

monica (mollys bubble) sa...

Her var det myye fint å titte på!
:o)

Svenngården sa...

Nå har jeg surra litt rundt på bloggen din! Liker den!
Her kommer jeg innom igjen :)