2. juni 2010

Make up in Stockholm!


Imorgen reiser vi til Stockholm!:) Andreas, min kjære, skal løpe Stockholm Marathon.. Gale mann! Og jeg skal shoppe..;)
Jeg har alltid hatt en stor passion for sminke, hår og mote, og har lenge hatt lyst til å gå på et skikkelig make up artist-kurs, og nå skal jeg det! Jeg har bestemt meg for å bli Make up artist!:) Det er mye jobbing og erfaring som gjør at man blir god på dette feltet, men jeg synes det er mer trygt og seriøst med et grunnleggende kurs i bunnen. Og det kunne jo ikke passet bedre at det starter opp et Make up artist-kurs i Stockholm akkurat når vi er der! Så jeg blir igjen, og skal gå på International Make Up Center i en uke!:) Jippi! Gleder meg masse ♥ Har aldri vært i Stockholm, så dette blir spennende!
Ønsker alle en herlig start på juni! ♥

3 kommentarer:

Rosetrend sa...

Lykke til med kurset! Håper du lærer masse nyttig og spennende, og ikke minst at man får se noen resultater her etterhvert :o)

Barbros lille verden sa...

oi, så spennende! lykke til og kos deg :)
klem fra Barbro

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Åååå, så spennende!! Det blir sikkert utrolig lærerikt, morsomt og kreativt. Håper du tar noen bilder og legger ut.
Lykke til!!!

Hilsen fra Stine