26. september 2008

Hjerter!

Den fordømte forkjølelsen kom til meg også gitt.. Så mens feberen har holdt på, har jeg funnet frem stoffrestene mine:) Blir jo så rastløs av å bare ligge..

Så, etter litt inspirasjon fra Tilda, fant jeg ut at jeg skulle lage meg noen vattfylte hjerter!:) Klippet til lappene igår, og idag orket jeg å sy de sammen. Og vips!..

Hadde ikke fyllvatt, så de ble ikke helt ferdige, men tenker meg noe sånt som det i midten. Skal legge ut bilde når de blir ferdige.

Nå er planen at jeg skal sy sammen en stooor haug med fargerike lapper til et herlig lappeteppe! Bildet er kun en liten del av haugen.. Tror det kan bli ganske fint:)

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Wow!!!Så flink du er !Skikkelig kreativt. Noe annet enn de vanlige tilda hjertene!;)

Takk for kommentar inne hos meg. Så artig at du likte bildet. Kamera jeg bruker er et Canon kompaktkamera. Man trenger ikke speilrefleks for å ta bra bilder. Hvis man lærer seg funksjonene på sitt kamera er det utrolig hva man kan få til!;)Jeg er fortsatt i lærestadiet og plukker hele tiden opp nye ting!!!

Kunne foresten tenkt meg å besøkt deg i butikken din!Synd at du holder til så langt unna!;)

Ha en super fredagskveld!Håper det går bra at jeg legger deg til Mina. Liker siden din så godt!;)

Lotten sa...

Tack för kommentaren på min sida! Vad fina de blev hjärtanen... jag håller oxå på med att göra hjärtan... men de skall jag visa senare ;-)

Nette sa...

Hei du!
Så kjedelig med forkjølelse da, du får ha riktig god bedring:)
Hjelper litt å kunne kreere litt også, kjempeflotte hjerter!

Mari sa...

Åh, SÅ fint!! Sånne hjerter skulle jeg gjerne hatt :)

Koselig at du oppdaget bloggen min da! Tipper du har en super butikk!!

Klem M

Mari sa...

Evt "påmelding" og tanker om føringer for gaveringen kan sendes til mild_chocolate@hotmail.com :)