26. mars 2009

Kreativt stopp..!


Når man selger hus er det vanskelig å være interiørblogger.. Det blir tørke! Jeg får jo ikke kreert noen ting! Huset vårt er nå ryddig og rent, og ganske så nøytralt, og sånn må det forbli til det er solgt.. Det er ikke plass til mitt kreative rot..! Så oppe i hodet planlegger jeg nå innredningen av vårt nye hjem:) Vi har ikke funnet noe nytt hus ennå, men en dag så dukker det opp, og da er jeg klar som et egg til å svinge malepenselen, tapetkniven og innrede med nye øyne:)
I flere år har jeg vært betatt av denne Hidden Bookshelf fra Umbra, som har vært avbildet i flere interiørartikler tidligere. Tror de solgte denne eller en lignende på Room før også. Jeg synes den er så estetisk vakker:) Svevende bøker. Jeg har en god del interiørbøker, som jeg gjerne vil ha framme, og da er denne hylla et perfekt alternativ. Den er jo veldig enkelt laget, så det burde da ikke være noe problem å lage en selv! Jeg liker ikke å kjøpe ting som jeg ser at jeg lett kan lage selv. Mye bedre å ha ting man selv har kreert! Det finnes vel sånne hengsler som dette i byggevarebutikker? Eller så har jeg en pappa som er sveiser, så dette burde være en enkel sak;) Pappa, klarer du dette??:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg var på Bohus i går, og der hadde de slike til en billig penge.

Anonym sa...

For meg og vår herre er ingenting umulig ,hilsen pappandin .

Mina sa...

Haha, det er godt!;)
Nå var det jo ei over her som hadde sett de billig på Bohus, så da får vi se hva som lønner seg:) Det er kanskje bare hengslene de selger, og det holder lenge for meg.

Klem:)

AGENT 77 sa...

jättefin blogg mycket vackert att titta på..kram E