18. april 2009

En liten prinsesse og lekre øredobber..


Idag har vi vært på barselbesøk! Et vennepar av oss har fått ei helt nydelig lita jente! Og da mener jeg nydelig:) Man kan jo ikke annet enn å smelte ved å se på noe så fantastisk. Ei annen venninne var også med på besøket. Hun studerer i Bergen, så det var lenge siden jeg hadde sett henne! Og jeg fikk også gave, en litt forsinka bursdagsgave! Et par øredobber fra Cecilie Melli!! I love theese:) Tuusen takk, Susanne! Jeg har jo, som nevnt, øredobbemani, så gaven kunne ikke passet bedre;)

Lille, søte Mira Olivia..:)

9 kommentarer:

Bente sa...

Mira Olivia, det var en fint navn!! Og den kjolen din har jeg virkelig tro på!!! Jeg sliter med et bryllupp jeg skal i neste uke; trenger en lang kjole! Og har lyst til å prøve å sy noe lignende som den der... :) Men spørs vel om mine sy-ferdigheter strekker til...

Jannicke sa...

Så flott navn den lille jenten har fått!

Nydelig - både baby og øredobber :o) J.

Kosene mine sa...

For en nydelig liten prinsesse....kjenner det river litt i eggstokkene når jeg ser slike små nurk, hihi...

Vakre øredobber, og for en nydelig innpakking de lå i, skjønt..

Ha en fin helg da
klem fra Gunvor

Kardemomme sa...

Hei Mina :)For ei nyyydelig lita jente!!! Det er så man blir varm om hjertet når man ser sånne små nurk..Helt nydelig navn også! Synes Olivia er så koselig..
Jøss så flink du er til å sy Mina!!
En kjole!!! jeg hadde aldri våget å prøve meg en gang men jeg ser jo at du virkelig kan denne kunten!!
Det kommer til å bli kjempelekkert!!! Ønsker deg en fin søndag og håper dere får like fint vær som vi har her hos oss i dag!
Klem fra Kardemomme :))

GundaM sa...

Så nydelig da, både baby , øredobb og ikke minst deg!!!

ha en like nydelig søndagskveld der ute Mina! Klemmmz

Charlottes interiørblogg. sa...

Nydelig liten prinsesse:) Stilige øredobber altså:)

Fru Luna sa...

Nydelig liten jente og øredobber! Ha en fin uke!

Martine Marbel sa...

fiine øredobber! Og baby da selvfølgelig :)

Minmill sa...

Nydelige øredobber, og en nydelig baby....
Forrige uke sa noen til meg at jeg burde begynne å bruke øredobber. Jeg synes det er så fint, men sånne hektiske morgener som vi har her i huset, er det nesten umulig å huske å ta på seg pynt. De øredobbene du har fått i gave, kunne jeg gjerne hatt. De var sånn passelig store til hverdagsbruk.

Ønsker deg en fin kommende uke. Klem fra Minmill