14. august 2009

Hver dag er en fest, med vimpelranke i stua!

Her er den nye vimpelranken vi har fått hengt opp i stua! Det er jo genialt for oss som ikke kan spikre og henge opp ting på veggen, siden bor i en visningsleilighet. Jeg har festet hver ende med knappenåler over dørene på hver side, og vips!, så fikk vi kunst på veggen!;) Også så glad man blir av å se på den. Skikkelig barnebursdagsfølelse. Hver dag er fest!:) Ikveld har jeg laget tapas. Det er Fjordfest, musikkfestival, her i byen imorgen, så vi har invitert noen venner på mat først. Det blir kos!:) Ønsker alle sammen en deilig helg!

3 kommentarer:

Kaspara sa...

Hei Mina
Jeg er med i "Fest i hverdagsklubben"! Vimpler er herlige og denne så kjempefin ut.
Nydelige farver og laget av tapeter tror jeg. Du får kanskje litt utgåtte tapetbøker i butikken i blant også.
Har opp vimpelrekka til Rie Elise Larsen i den doble stuedøren her hjemme enda. Hadde opprinnelig tenkt at den skulle hemge oppe bare til fest, men den er jå så glad, derfor lar vi heller hver dag være en fest.
Lykke til med tapas-serveringen i morgen! Klem fra Kaspara

Kamilla sa...

Hei=) Jeg kom tilfeldig innom bloggen din i går. Den er helt fantastisk! Har bladd gjennom en del, og jeg får utrolig mye inspirasjon. Sitter selv med mange uferdige prosjekter, jeg tror jeg skal begynne på igjen nå. Tusen takk, nå har du en ny fast leser!

Mina sa...

Hei Kamilla!

Tusen takk for hyggelig hilsen!:) Setter stor pris på å høre at jeg kan inspirere andre!

God helg:)

Klem fra Mina:)