19. februar 2010

*Drømmer*


Ja, i dette snøstormværet er det lov å drømme seg bort.. Til varmere strøk, med bølgeskvulp og palmesus.. Sand mellom tærne og lette sommerklær på solbrun hud.. ♥

Og det er faktisk ikke lenge til jeg er akkurat her! Om fem uker ligger jeg kanskje på denne stranden med en kald piña colada i hånda..:) Vi har nemlig bestilt oss en lang ferie til Smilets land i april. Vi reiser sammen med et vennepar, Carina og Christoffer, og det blir 18 dager med full relaxation in paradise!:) Vi skal mest sannsynlig til Koh Chang, øyene utenfor Krabi og et par dager i Bangkok til slutt. Gleder meg!! ♥

Om noen har gode tips til hvor vi bør dra, så tar jeg med glede imot det. Vi har ikke bestilt hoteller ennå, så er åpen for fristende forslag:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Imorgen er siste dagen på Lykke. Så til uka blir det utflytting av både butikk og leilighet. Det begynner å nærme seg innflytting i bryggerhuset, så i løpet av neste helg er vi nok ganske så på plass:) Som jeg gleder meg!
God helg! ♥

10 kommentarer:

Vibeke sa...

dette så herlig ut!:) her er det snø snø og atter snø men solen har tittet bittelitt frem her i dag og det er deilig...

fin helg til deg mina,
klem

MiaNostalgia sa...

Ser helt fantastisk ut! Skjønner at du gleder deg.

Her i Oslo snør det også, og da er det godt å være inne og drømme seg bort til varmere strøk.

God helg til deg.

Rebecca sa...

Koh Chang er en helt okei øy, vi havnet der pga storm på Koh Tao som var den opprinnelige planen (vi dro dit værmeldingen sa det var best vær rett og slett ^^), men øya var ikke mer enn helt okei altså. Så OM dere har mulighet, og ork, til å titte rundt litt mer før dere bestemmer dere tror jeg at jeg hadde gjort det.. Faktisk..

Men tenk da - Thailand! Jeg skulle virkelig ønsket jeg kunne pakket meg ned i kofferten din ^^ Håper på å finne et hopp-på-tur i påsken selv. Det hadde gjort seg med noen fregner på nesa nå :)

(Lykke til med avslutning og flytting forresten!! Sus sa hun trodde dette kom til å bli bra for deg, og det tror jeg også :))

Anonym sa...

Hei
Vi var i Thailand i fjor sommer og hadde med oss tre barn. Kanon kjekt.
I Bangkok bodde vi på Novotel Bangkok on Siam. Kjempe bra beliggenhet.

IfraLahell sa...

Og den som kunne pakket seg ned i kofferten din du :) Det så deilig ut altså! Med 1 meter snø uten er det litt av en kontrast!!

Sukkertøy for øyet sa...

Så innmari deilig*SMILE*
Stian og jeg skal faktisk omtrent samme sted i 3 uker senere iår*sammentreff*
Tror det er heeelt fantastisk der, har hørt litt rundt og sånn og det skal visst være paradis*ME LOVE*
Gleder meg vanvittig..Vi skal litt rundt omkring vi også, og noe av det jeg gleder meg allermest til er alt jeg skal plukke med meg hjem*ler*
Dere kommer sikkert til å få det helt fantastisk Mina:)

Anna sa...

Det vore helt fantasiskt att få ligga på en solkysst strand..=)
Iställrt för detta vinterkaos och meterdjupa drivor.. =S
Ha den bra dag! =)

mette sa...

ååå jeg lengter med deg! sommer og sol.. KOM! god helg, og god flytting!

Anniken sa...

Vi har vært på koh Chang, koh Mak, Koh Rayang, Koh Samet og i Bangkok, Og det stedet vi anbefaler på det sterkeste er Koh Mak!!!

Der er det så utrolig fint! Ikke alt det turist maset som du bl annet finner på Koh Chang, ingen taxier, ingen selgere på stranda osv..Det var i grunn ingen minibanker der heller, måtte ta ut penger på postkontoret på stranda..dette måtte gjøres på den gammeldagse måten hehe:)
Vi bodde i bungalower på stranda(laget i mur)skikkelig fine!
http://www.lazydaytheresort.com/
Eller så er et par netter på koh Rayang å anbefale:)

Også hadde jeg vært dere så tror jeg nesten at jeg hadde tatt alt når dere kom ned dit:) Vi bestilte hotel for den første uka, også backpacka vi di to siste ukene og jeg angret for at vi hadde bestillt en hel uke på forhånd, for jeg likte meg ikke no der i det hele tatt..det var da Koh Chang..

Anonym sa...

Thailand er supert,men med mange av oss turister etter hvert.Bankok er spennende, Koh Chang likte jeg bare sånn passe, men begynner vel å bli en 5 år siden jeg var der.Krabi og områdene rundt er egentlig et paradis,men etter hvert med såalt for mye utbygd turisme. Liker meg aller best lengst sør i Thailand for sol og bad, øyene i området utenfor Trang. Uansett hvor du skal, er jeg sikker på at du får det fint,men vurder Koh Chang som nødvendig da