21. oktober 2008

Nytt prosjekt på gang..

Nå står spisestua for tur for en liten høstpuss!

Husker dere denne hylla? Den stod på endeveggen i spisestua.. Men nå er den borte.. Jeg har aldri blitt helt fornøyd med dette hjørnet, så nå er jeg igang med ommøblering igjen..

Jeg har en god del interiørbøker og blader.. Så det ble mye rot da jeg tømte den store bokhylla..

Rotete her..?..

Okei.. Det er overhodet ikke ferdig ennå, men dere kan se en bitteliten smakebit.. Kan dere skimte så vidt at det kan bli fint? Jeg har laget en sittebenk med puter, pledd og saueskinn der hvor bokhylla stod, og snudd spisestuebordet. Skal legge ut bilde når det blir ferdig!

Dette skal jeg ha på veggen over sittebenken! Fant denne hylla i garasjen, som jeg skal male i mørk aubergine. Og det tror jeg nok at jeg skal med speilet også! Har hatt en tendens til å male eller spraye alt i sølv, men jeg tror at speilramma kan bli kul i lilla også!

Ingen kommentarer: