4. september 2011

Kjøkken in the making

Jeg er igang med å planlegge vårt nye kjøkken. Gøy! Dette har jeg virkelig venta lenge og vell på. Jeg har hatt noen kjøkkendrømmer, som fortsatt gjelder og disse skal bli til på vårt nye kjøkken. Jeg har alltid ville ha vask foran vinduet. Synes det gir et koselig inntrykk. Så vasken, en deilig og hvit Domsjö dobbelkum, er nå plassert under vinduet ut mot gårdsplassen. På tegning, enn så lenge. Ellers vil jeg ha et stort og høyt blandebatteri med et industrielt/storkjøkkenpreg, for å røffe opp stilen litt. Ikke for romantisk, ikke for stramt, en god mix av alt. Ellers prøver jeg å tenke på en naturlig arbeidstrekant, ift vask, benk og komfyr, og tror nå at jeg har funnet den mest praktiske løsningen. Godt med benkeplass, kjøkkenøy med platetopp, høyskap med stekeovn og mikro. Det blir så bra!

2 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Så gøy! Dette ser veldig bra ut! Gleder meg til å se planene dine komme til live! Vi er i gang med kjøkken renovering selv om planløsningen er ikke så ulik!
Masse lykke til videre!!

Martine Marbel sa...

Kjøkken er gøy! Kanskje det blir nytt kjøkken på oss alle mann:)