24. oktober 2008

Det er helg!

Og sånn har uka vært:

Jeg har gjort klart kostymet til neste helgs Halloween-festiviteter. Elsker denne maska!:) Også skal jeg ha et stort lilla ballskjørt med hvit velourkjole med "puffhofter" over. Skikkelig Marie Antoinette stil. Og et par edderkopper krypende.. Mmwwhoahahaha!!

Så har jeg vært og stylet ei hytte for salg. Her er et lite utsnitt fra stua.

Vi fikk inn den nye tapetboka fra Cole and Son, designet av Fornasetti. Den er helt rå!

Hva med å tapetsere ei bokhylle på veggen?:)

Denne synes jeg har helt nydelige farger!

Så til disse kjelene mine. Den blå minste, original Cathrineholm, selger jeg for 250kr + frakt. Den grønne, original Cathrineholm kjele med et vanlig sort lokk, selger jeg for 150kr + frakt. Den blå Emalox skålen selger jeg for 100kr + frakt. Så, hvis noen der ute er interessert, så send meg en mail da vel!:)

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei og hopp!!!
Den maska var dødslekker da!!!jeg skal også på halloween party neste helg...Ingen utkledning vell og merke!
Vet du hva.....jeg tror jaggu ikke jeg har lagt deg til bloggrollen min enda jeg!Tittet litt nedover siden din nå...Flere innlegg jeg ikke har sett!Det skal jeg gjøre noe med nå med en gang!Kan jo ikke gå glipp av noe fra deg!!Du er jo så dyktig;)
Vi jabbes nok snart igjen!;)

Godhelgklem fra Ingunn

irina sa...

Så fin maske !!

og så fint det ble på den hytta. Du jeg gidda ikke å ha butikk lenger.....tre barn jobbing hele tiden.
men ser du har en butikk . har du nettbutikk ?
har noen planer om å lage showrom hjem osv......vi får se.

klem og god helg ;)

Torilpia sa...

Likte de tapetene kjempegodt .. spesielt det med "bokhylla" :o)

Husker mine foreldre hadde sånne blå katrineholm-kjeler .. dessverre passer de ikke inn hos meg ..

Lykke til på party neste helg!!
Søt maske ..