28. oktober 2008

En herlig tur!

Idag har mamma og jeg vært på hytta i Brunlanes, utafor Stavern, og samlet drivved!:) Det var et helt nydelig vær, og vi koset oss i sola og den friske sjølufta.

Litt av et verksted! Røft og naturlig:)

Nydelig! Dette skjulet har tålt mange stormer.

Noen har glemt dreggen sin..

Rustent minne etter sommerkvelden..

Se så flott!

Og det ble litt av en haug med drivved med hjem! Fylte hele bagasjerommet på bilen..:) Skal legge ut bilder etterhvert som de får en plass eller funksjon. Blir nok noen julegaver av disse skattene også!

6 kommentarer:

PillePalle sa...

Kjempeflott!

Så fine bilder mee en meget bra stemning!

Ha en fortsatt fint kveld.

Gamlå sa...

Så fine bilder du har tatt og så masse som dere har funnet. Gleder meg til å se hva du får laget av driveden.

Hilsen Gamlå

Anne sa...

Ta meg dit!!! jeg ser rust, jeg ser driv ved...!! YES!!

Miss.T sa...

WOW!! For noen nydelige bilder du viser, kjempeflott!! Nå skal jeg se litt videre i bloggen din.

Spennende å se hva du lager av drivveden.

Alven sa...

Hei :-)

Nydelige bilder :-) Og det er jo så mye fint man kan lage av drivved :-) Skulle ønske jeg bodde ved havet :-) Bor ikke så langt unna mjøsa,men er ikke så mye fin ved der...men noe er det :-) Ha en fin kveld :-)

GundaM sa...

Wow, for et herlig sted dere har vært på da!!!

Si meg, tok dere med av de stigene eller var de bare noe som hørte til der ved båtene...Wow igjen;))))

Og du for noen nydelige svaberg da!!!