8. januar 2009

I'm in love!:)

In love with Blafre!:) De er så herlige disse tingene. Så naiv og morsom strek, som faller i smak hos de fleste, uansett alder. Jeg er ihvertfall solgt!:) Blir så glad av figurene, mønstrene og fargene! Nå venter jeg bare på at det skal komme stoffer fra dem også. Tenk det da! Så fine mønstre og farger! Kanskje en vakker dag?:) I mellomtiden kan man hvertfall få kjøpt alle de andre fantastiske tingene her.

De øverste bildene her er de nye invitasjonene som kommer til salgs i februar. Herlige!:)




Ble du fristet?:)

7 kommentarer:

Lotten sa...

Mmm härliga saker de har! Jag föll pladask för den lilla lådan med elefanterna.... så söt!
Skulle de göra tyger så skulle jag nog bli storkund....

Kram Lotten

Made by KKann sa...

Ja så sant så sant - virkelige flotte produkter!..til å bli skikkelig glad i!

Så nydelig en hund! Smil!

Ha en super torsdag!

SmilKKann

mette sa...

så fin blogg du også har! mange inspirerende innlegg her ja, gleder meg til å følge deg :)Mette

Carina Dale sa...

Fantastiske produkter! Jeg har forelsket meg helt i denne bambi jeg da :-)

Kortene er forresten supre til å bruke som CD cover. Akkurat passe størrelse og perfect gave hvis man ønsker å brenne en CD med musikk, bilder, e.l.

Fin blogg du har forresten!

GundaM sa...

Elsker kortene og har kjøpt endel av de ;0)

Glafarger, love it ;)))

Anonym sa...

Hei Mina :)Jeg er HELT enig med deg i at Blafre-design har flotte produkter..jeg har allerede sikret meg noen kort og vurderer sterkt å kjøpe en stor lyseblå metallboks med brunt lokk!
Så den på Designernes eget julemarked på Blafre standen og den var så fiiin!
"Problemet" er at jeg allerede har mange bokser..Har kjøpt alle 3 metallboksene fra House Doctor og er veldig fornøyd med dem også men..Kanskje hvis vi bygger ut huset..hihi!!
Ja, er det ikke gøy å hekle mormorruter!! Jeg har fått dilla og har store planer om å få laget ferdig skjerfet mitt i løpet av helgen..Kos deg med den nydelige hunden du er så heldig å få lov til å passe og heklerier! Fredagsklem fra Kardemomme :)

Anonym sa...

Gud fina grejer, ska genast spana in den affären!