31. januar 2009

Hummer og kanari!:)


Idag fant jeg en tapet i en av tapetbøkene vi har i butikken, som jeg ikke hadde sett før! Trodde da jeg visste om alle tapene vi har, men den gang ei.. Denne er fra Osborne and Little i Vintage 2 boka. Og den er jo superfin!! Litt dårlig bildekvalitet, for jeg tok bilde med mobilen. Synes mønsteret er såå fint!:) Dette er de tre fargekombinasjonene jeg synes var finest.
Litt shopping har det også blitt idag. Skjerf, strikkbelte, armbånd, øredobber, og sommerlige hårspenner:) Mmmh.. Herlige fargeklatter! Trenger det på denne tiden av året. Her er det bikkjekaldt idag!
Imorgen setter vi kursen mot Kragerø Spa!!:) Gjett om jeg gleder meg!!!

11 kommentarer:

My Wonderworld sa...

Så flott tapet!

... lykke til med hekleteppe ;-) Jeg har også satt i gang, men nøyer meg med et babyteppe ;-)

Charlottes interiørblogg. sa...

Så flotte tapeter!! Er så glad i farger, og godt å se at andre er det ogs:) Kan jeg lenke bloggen din på min?

Frk. Maya sa...

Så fine tapet! Likte alle typene. Virkelig farger jeg god kan tenke meg å ha på loftet. Nyyydelig:)

Maya

Pillepalle sa...

Tapet er kjempeflott!

Hilsen fra Pillepalle

mette sa...

herlige tapeter! og kragerø, yamm, der har jeg og vært i helga, et fantastisk spahotell, men guri så mye tull med bookinga det alltid er der... jaja, de er ihvertfall flinke til å gi rabatt når de klusser det til, så det hjelper jo :)

makiato sa...

Fina tapeter!

Gillar din naturbild i tidigare inlägg också.

Ninas Drops sa...

Fine tapeter. Osborn & L er jeg så glad i...
Moro med Shopping da, å hørtes digg ut med SPA ja=)
Håper det var bra=)
Drops

Minmill sa...

Høres deilig ut med Spa i Kragerø. Har sett bilder av det stedet, og det ser jo så flott ut.
Likte godt de tapetene du viser. Skikkelig herlig farger. Koster sikker litt disse tapetene.

Nr. 21 sa...

Kjempe-fin blogg du har! Kan jeg linke deg? :) Nyyydelige hårspenner du har kjøpt!

Kosene mine sa...

Så digg med spa!

De tapetene likte jeg veeeeeeldig godt, drømmer meg helt bort :o)

Tøft med de øredobbene i innlegget over også, ble kjempefint :D

Marina sa...

Ich versteh hier leider kein Wort, aber es gefällt mir bei dir :o)
Liebe Grüße von Marina...in der Hoffnung das du mich vielleicht verstehst!


....schönes neues Jahr!!!