3. oktober 2009

Heklet skammel og høstkjole.



Nå har skammelen jeg kjøpte på loppis fått nytt trekk. Et heklet et sådan..;) Vet ikke helt om jeg er fortrolig med fargene, men det får være sånn en stund ihvertfall. Så får vi se om det blir enda en make over på den.
Var en tur innom Gina Tricot igår, for å bytte en kjole.. Og der hang det en nydelig ullkjole som skilte seg ut blant alt det andre. Den måtte bli med meg hjem! Litt Odd Molly-aktig synes jeg. Ser den for meg med ullstrømper og pumps på kjørlige høstdager:)

17 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

nydelig kjole.. virkelig lekker...
og så flott krakken ble med heklet trekk..
ha en flott dag
klem victoria

argentinito sa...

muy bueno!

holmberg sa...

Velkommen hjem igjen, tilbakers;)
Skjønner godt at det var godt å lade opp batteriene;) og jeg ser du har funnet de lekreste sommerfuglskatter, jeg elsker også sommerfugler og fikk kjøpt med meg en fin plakat fra Barcelona.
Jeg må også komentere den nydelige krakken. Det første jeg tenkte på var for noen nydelige farger du har satt sammen! Og det var før jeg leste teksten din. Jeg holder på med et likt hekleprosjekt som skal bli en pute og jeg vet hvor vanskelig det er med fargesammensetningen;) Det blir mange prøvelapper på veien;)
Ønsker deg ei super helg og så "snakkes" vi nok til uka;)
Go'klem fra meg

Kaspara sa...

Hei Mina!
Velkommen tilbake i gamlebyen!!!
Sikkert skjønt med sol og varme og forlengelse av sommeren.
Jeg også elsker høsten, og jeg ser du er klar i ny ullkjole. Vet du, den har jeg holdt i og faktisk prøvd også på Gina Tricot for noen dager siden. Den er så nydelig.
Tror jeg han den tilbake, for jeg har så lett for å få utslett av ull,dessverre.
Så gøy å se hvordan den blå puffen du farte avgårde med på loppis ble. Husker jo jeg så deg med den under armen.
Så flott med heklet trekk! Synes den så spennende ut i farven jeg.
Må samtidig si at du tar fantastiske flott bilder. Skal du omskolere deg holder jeg en knapp på interiør-fotograf!
Ja, her regner det og er skikkelig vær i vika, som moren min sier.
Jeg koser meg innnendørs. Smågutta har besøk av en venn, så jeg sniker meg til litt sying og litt blogging. Ha en fin helg, Mina!
Klem fra Kaspara

Brigg sa...

åå..her var det mye fint. Skammelen ble kjempeflott! Og den vesken der oppå skapet er jo bare helt fantastisk. har en slik i svart faktisk,men brun var enda finere. Og den kjolen var også nyyydelig. absolutt noe jeg kan meg i en kald og solrik høstdag. Gleder meg til den store magen forsvinner. Da skal det shoppes klær!

ha en fin helg Mina!

Therese sa...

Jeg synes fargene på krakken var kjempefine, også er jo lilla voldsomt inn nå i høst. Lekker kjole også, den kunne jeg tenkt meg selv. Elsker kjoler som høstplagg :)

Håper du får en fin lørdagskveld.

Marieinwonderland sa...

Den har jeg kjøpt også og jeg tenkte også Odd Molly når jeg så den:) I litt annen prisklasse kan man si.

Marie sa...

Vi tenker skremmende likt...jeg hadde også tenkt å lage en slik krakk ;-) Den ble kjempe fin! Jeg likte fargene godt jeg.
God helg videre!
Klem

mycupcake sa...

flott krakk! (men veldig irriterende med autoplay)

Margrethe sa...

Krakken ble jo kjempefin. Lurt å hekle trekk til den :)
Lekker kjole også. Gøy å komme over noe som er litt spesielt og skiller seg ut i mengden.

Christine sa...

krakken ble knallkul! digger fargekombinasjonen :D jeg som ikke er så god til å hekle får vel nesten gå til innkjøp av rice sin krakk heller ;)

Kristine sa...

Syns både skammel og kjole var helt nydelig jeg ;-) var ikke helt gina-preg over kjolen nei..men bra at de kan overraske litt da ;-) kan tenke du har hatt en herlig oppladning i solfylte strøk..kan trenges for å komme seg gjennom høststormene! Ha en super mandag! klem

Martine Marbel sa...

Veldig kul skammel! Sånn skulle man hatt:)

kundskabogkaos sa...

Jeg er helt vild med din skammel, det er SUPER godt fundet på! Sådan en må jeg da lave! :D Lækker blog du har, her må jeg komme forbi noget mere.
Hygge

Unknown sa...

Så fin skammel, er i gang med en selv :) Vi har en på hytta som mamma laget da jeg var liten....så gode minner. Og den søte kjolen over her da, nydelig!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så lekker den krakken ble :o)

Anonym sa...

For en utrolig inspirerende blogg du har, glad jeg ramlet innom her :)
Er selv på jakt etter en skammel for å ha i gangen, og her var det jo en god ide og et godt alternativ til å kjøpe en helt ny en! Vanskelig å finne det som er heeeeelt perfekt for seg!
Lykke til med boligjakten!
Stikker nok innom deg igjen :)