22. oktober 2009

Brosjyrer til Feels Like Home!



Idag fikk jeg brosjyrer som jeg har bestilt fra Vistaprint. Veldig bra nettsted for rimelig markedsføringsmateriell som visittkort, brosjyrer og stempler. Jeg har bestilt veldig fine visittkort herfra også, viser de en annen gang. Dette er informasjonsbrosjyrer til firmaet mitt, Feels Like Home. En del om boligstyling, en om vindusdekorasjon og en om interiørkonsultasjon. Gleder meg til å dele ut disse litt rundt om i byen! Stoffet som er på bildene her fant jeg i bruktbutikken idag. Det er et flanellaken, så det er litt nuppete, men det var så fint, så jeg bare måtte ha det for det:)

2 kommentarer:

MiaNostalgia sa...

Brosjyrene ble kjempefine. Så mange talenter du har å tilby i tillegg til å drive butikk - som jeg SKAL besøke når jeg er i Sandefjord. Lykke til videre.

internet watch sa...

I am really very glad after read here and I appreciate for the information that you presented here.