9. november 2008

En helg med hund:)

Ja, vi har vært barnevakt i helgen:) For dette skjønne nøstet..

Møt 2 år gamle Zenta:) Hun er en nydelig Norrbotten Spets..

-Du er så søt når du sover..:)

Lurer veldig på hva Andreas har i munnen..

Også sover vi litt igjen..:) Det er jo tross alt helg!

Det er jo farsdag idag, så jeg laget en pute til pappa'n min. Har fått helt dilla på å stryke på bilder på stoff, så jeg laget et personlig motiv til han, med jakt og fiske, Zenta og forbokstaven A:)
Sånn ble resultatet!

2 kommentarer:

Stjernebarna sa...

så fin blogg du har:-) første gangen jeg titter innom her...heldig pappan din som fikk pute...men jeg lurer på,lager du strykemerkene selv eller kjøper du dem? såfall hvor??

ha en fin uke

*Randi*

Christina sa...

Å herregud så tøft!! Kan du lære meg hvordan man lager slikt??! :D