3. november 2008

Koselig hilsen:)

Da jeg kom på jobb i butikken idag, fant jeg denne..


Så koselig! En liten hilsen fra Kardemomme og Kaspara:) Også jeg som ikke dro på det loppemarkedet.. Handlet jo så mye sist, så synes jeg burde lage noe av det først:) Ellers blir det lopper opp til taket her snart.. *knis* Håper dere hadde en knall dag, damer! Det ser ihvertfall sånn ut!:)
Arizona fra butikken, nam nam!

Her er noen bilder fra skapet jeg kjøpte på forrige loppis. 80kr betalte jeg for det! Knottene skal jeg bytte ut, men de må sages av, så det får jeg gjøre litt senere. Jeg har trukket om hylleplata da, med interiørutklipp! Fin effekt synes jeg:)

Skapet med det rare i..

Hummer og kanari, sa du?

Couture i taket..:)

Klokke fra loppis..
Og så et bilde av papegøyeboksen min. Den er jeg veldig glad i! Den står på kjøkkenbenken med plastposer oppi. Babushkaen er fra Bulgaria.

3 kommentarer:

Kardemomme sa...

Heisann :) Synd du ikke var i butikken på lørdag..Det er ikke så ofte jeg er innom byen din skjønner du..Mannen min har vokst opp der men nå bor vi 13 mil nordover..Koselig butikk du hadde..
Jeg synes jo sink er nærmest uimotståelig jeg da så det ble til at jeg kjøpte med meg noen småting..Det ble som du sikkert så på bloggen noen små funn på loppiset også ;)
Det er snart ikke plass til mer hjemme hos oss heller men pyttsann, noen stoffer og tepper fra eller til spiller ingen rolle ;) kakeboksen din med papegøyen på er bare heeeerlig!!
har sett en sånn på en annen blogg også..Skulle gjerne ha satt kloa i en sånn hvis jeg kommer over det en gang! Ønsker deg en fin dag videre! Her i Oslo skinner sola..
Klem fra Kardemomme :)

Kardemomme sa...

Kaspara sitter og syr i dag så kanskje hun ikke har rukket å publisere ennå? Jeg skal spørre henne..Jeg har også en kommentar som ikke er publisert..jeg begynte å tvile på om jeg virkelig hadde sendt den, men hvis det samme skjer med deg kan det være noe galt..Jeg skal sende henne en mail i snart og da kan jeg spørre..
Høres så spennende ut prosjektet med hjertene dine..Jeg er jo hekta på hjerter vet du ;)Det stemmer jo at det er Fryd og Design som har lagt ut bilde av sin papegøyeboks..
Jeg er grønn av misunnelse!! På den gode måten altså :))

Unknown sa...

Hei Mina, og takk for hyggelig kommentar Ü Jeg har faktisk vært innom Lykke flere ganger, fant det først ut nå! Er selv fra Sandefjord, men flyttet for fire år siden da vi arvet et småbruk etter min manns besteforeldre. Utrolig fin butikk Ü * Jeanette *